fredag den 22. juli 2016

Haddonstone og åbent havearrangement

Jeg er så glad og spændt i disse dage da jeg er blevet officiel forhandler af Haddonstones produkter i Danmark. Jeg blev så imponeret af kvaliteten på de produkter som jeg selv havde købt til haven, at jeg ikke kunne kunne lade være at ansøge om forhandling. Jeg er nu i fuld gang med de indledende øvelser. 
Jeg har bestilt en repræsentativ del af deres sortiment hjem så man kan se eksempler på deres skønne produkter i min have. 




Væghængte vandfontæner


Have ornamenter

 
Krukker

 
Krukker og piedestaler som smukke Point de Vues.
 
Dette er blot lidt af udvalget. Jeg håber, at kunne hjælpe danske have ejere med forskønne deres haver.

Sommerferien er nu ved at være slut, på mandag starter hverdagen igen. Det har været vidunderligt, at tilbringe så meget tid i haven og forsøge at få den så pæn som mulig til næste lørdag.



 For næste lørdag den 30 juli holder jeg åben have fra 13- 17 på adressen:                       Bøgevang 25  2770 Kastrup

Alle er velkomne til en tur i haven og nyde en kop kaffe eller the. 



Skønt huset og parcellen fylder 100 år i 2025, er størstedelen af haven kun 1-2 år gammel så alt er endnu ikke helt groet til, som tiltænkt. Men jeg har besluttet, at åbne haven alligevel, for hvornår er man færdig med haven?  Aldrig nej vel ;-).

Roserne har taget hul på endnu en blomstring så forhåbentlig er der mange skønne roser at se på til åben have arrangementet.


Her Austin rosen Golden Celebration, med den skønneste citrus duft.


Endnu en Austin rose Scepter D'Isle som har en duft nærmest af baby pudder. 


Austins Redoute blomstrer helt fantastisk i mit Casa Rosen bed. 

Flere Dahlia er sprunget ud:



Her den skønne Lesotho.


Og Eveline


 
samt den skønne Preference.
 
.
Eftermiddagen sluttede på et loppemarked, hvor denne lille beauty måtte med hjem. Har næsten heller ingen vaser :-).

Rigtig dejlig weekend til jer alle.

30 kommentarer :

  1. Kære Tina!
    Ej hvor herligt stort TILLYKKE med dit forhandlerskab af de super SMUKKE og lækre sager:-P Og hvor er det spændende at du skal have åben-have, ønsker dig og dine gæster en vidunderlig dag med solskind. Tror heller ikke man sådan lige bliver færdig med haven, overvejede selv om jeg også skulle lave et arrangement, men det bliver vist ikke til noget, en del har drillet i år. Og i går begyndte jeg på en en omlægning af forhaven, kunne ikke vente til efteråret;-)
    Ha en god dag
    Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Anette Tusinde tak. Jeg glæder mig rigtig meget med at komme igang med butikken, hvor jeg også vil finde andre ting til haven. Nu regner det lidt på Amaget , det er skønt men håber, at det holder tørt på lørdag. Måske du til efteråret kan holde et arrangement åben have og åben butik. Det ville da være hyggeligt. Så kunne du vise den nye forhave frem ;-) Fortsat god uge. Knus Tina

      Slet
  2. Hvor spændende! Tillykke med det! Det er smukke ting og sager! Lyder skønt med åben have - jeg håber, I får mange glade besøg og solskin til dagen. Måske man en gang skulle kaste sig ud i sådan et åbent have arrangement - gad vide, om der var nogen, som dukkede op?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Frede Tusinde tak jeg synes også at kvaliteten er tip top. Det bliver så spændende. Jeg er også spændt på om det dukker nogen op, men jeg syntes, at det skulle prøves. Hvis ingen kommer sker det jo ikke noget ved det. Jeg ville smaddergerne besøge din have. Elsker de brede kig ud over markerne. Det findes jo ikke her på vejen ;-). Håber høsten af halm gik godt. Knus Tina

      Slet
  3. Hvor spændende Tina. Tillykke og held og lykke med salget og dit åben have arrangement.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rita Tusinde tak, det bliver spændende at demo nogen dukker op ;-) men pyt hvis ikke har jeg da fået ryddet op i haven. Knus Tina

      Slet
  4. Kære Tina. John og jeg vil gerne ønske dig tillykke med forhandlerskabet af de meget smukke ting. Det ser ud til at være godt kram.
    Også en god dag til Åben Have på lørdag.
    Kærlig hilsen til hele familien fra John og Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Eliane Tusinde tak til dig og John. Det er godt kram, det står ihvertfald fast i blæsevejr ;-). Nu krydser jeg bare fingre for lidt tørvejr på lørdag. Knus til dig og John fra os alle på Amager.

      Slet
  5. Tillykke, held og lykke med forhandlingen. Fine ting

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jens Tusinde tak, hyggeligt også at se dig på bloggen. Jeg nyder altid dine billeder på Instagram af din underskønne have knus Tina

      Slet
  6. Dejlige produkter du er brændt varm på så lykke til..og åben have det bliver spændende for dig håber rigtig mange vil lægge vejen forbi...Du altså god til det med marked...smuk er den vase.
    God søndag fra mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Grethe Tusinde tak, jeg glæder mig også til at se hvorledes det går. Jeg har en tendens til bare at springe ud i tingene. Men hvis man aldrig prøver noget sker ingenting ;-). Det er rigtig hyggeligt med markeder når bare det kommer lidt folk. Er også så glad for vasen. Knus Tina

      Slet
  7. Kære Tina.Hvor lyder det spændende med din nye titel.Håber det går godt med salget af de smukke ting.
    Og spændende med et åbent hus.Håber jeg har tid og kræfter til et besø på næste lørdag.For skal have hele mandens familie på fredag til mad og drikke.
    Smukke roser du har..........her er det lidt smårt lige nu.Men masser af knopper.
    Rigtig dejlig aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jette Tusinde tak, håber andre også vil synes om tingene. Det kunne være hyggeligt om du kom på besøg, men forstår også hvis du ikke kan når der er festivitas om fredagen. Så ses vi bare en anden gang. Heldigvis er der en del roser mere på vej så forhåbentlig er der noget at se på til åben hus. Fortsat dejlig uge. Knus Tina

      Slet
  8. Tillykke Tina, så lykkedes det :o) Hvor er det godt, det glæder jeg mig til at høre meget mere om. Din have er jo som skabt til at vise de smukke produkter frem.
    Jeg er desværre ikke hjemme på Lørdag, så jeg vil ønske dig et godt åbent hus med forhåbentlig en masse besøgene.
    Stort kram fra Mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak sødeste rosenfe, ja det lykkedes og jeg glæder mig rigtig meget. Ja jeg håber, at haven bliver en fin baggrund for produkterne. Nå ja du er jo smuttet til Kirsten land ;-) vi ses bare en anden god gang. Knus Tina

      Slet
  9. Ja men tillykke med det Tina, det ser spændende ud.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak kære Lisbeth, det er spændende ;-) knus Tina

      Slet
  10. Det ser ud til at være nogle lækre ting du er blevet forhandler af :-)
    Håber du får mange besøgende, når du åbner din have :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Vivi Tusinde tak , de har bare så mange fine ting hos Haddonstone. Håber også, at der kommer et par stykker forbi. PS: Jeg har plantet begge åkander om og sat dem ned efter din anvisning. De ser ud til at have det fint. Knus Tina

      Slet
  11. Kære Tina.Vil bare lige sige at du skriver .com på din nye blogadr.Men det er jo .dk der står på din blog.
    Eliane har skrevet på min blog at hun ikke kan komme ind på din nye blog..........og det kunne jeg heller ikke.
    Godaften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jette Man kommer ind på bloggen både via tinathorsby.blogspot.com samt tinathorsby.blogspot.dk

      knus Tina

      Slet
  12. Hej Tina.Tillykke med forhandlerretten. Det ser vel nok spændende ud. Din have ser ud til at stråle lige nu, så jeg håber, du får mange besøgende på lørdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Birgitte Tusinde tak, det bliver så spændende med samarbejdet med Haddonstone. Der er godt gang i det hele , det er så super skønt. Skønt regnvejr dukkede der heldigvis nogle besøgende op. Det var så hyggeligt. Knus Tina

      Slet
  13. Hejsa Tina:)
    Så fandt jeg din blog wiiiiiiiiiiii
    Og sikke et indlæg med så skøn en løve fontæne. Hvor smuk er den ikke lige wowwwwwwww:)
    Nej haven bliver aldrig færdig som i aldrig....

    Lykke til med åbent have i morgen
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Charlotte Tusinde tak, dejligt at du fandt mig igen ;-)Ja er de ikke skønne de væg fontæner? Kvaliteten er altså også bare tip top. Jeg tror helt sikkert du har ret i det sidste du skriver. :-) Hav en dejlig uge. Knus Tina

      Slet
  14. Stort tillykke med forhandlerretten. Jeg kunne vist godt blive lidt fristet af nogle af tingene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Esther Tusinde tak, ja det er svært ikke at blive fristet. Du kunne jo komme og se haven samtidig med at jeg har fået varer hjem. De bliver afsendt fra England her den 15 august, knus Tina

      Slet
  15. Hej igen.Vil bare lige sige at du har vundet nogle af mine frø af den db. rosa valmue.Men jeg har jo din adr.Så jeg sender dem når jeg har fået alle adr.
    Håber der kom nogle til din åben have i går trods regnbygerne.
    Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jette Tusinde tak, ih hvor det glæder mig. De er bare så smukke, tusinde tak. Der kom heldigvis nogen skønt regnen stod ned. Så godt vi kunne sidde i orangeriet med the og kaffe :-) Knus Tina

      Slet